Město Moře, Přístavní 7, Praha 7.
Konečně pořádné SEO rande!
SEO Date #2
Přijďte si s námi užít další SEO Date, neformální setkání všech přátel SEO, freelancerů a specialistů z agenturních i inhouse týmů.
SEO Date je hlavně o lidech. Je to gril, terasa, drinky, pokec. Příjemný letní večer v dobré SEO společnosti.
Těšit se můžete na tři řečníky, networking a hlavně na nás, SEO tým Tastu.
Přijít můžete už v 17:00, samotný program začne o hodinu později.
Akci pořádá Taste.
Přednášející a témata
Nejzajímavější SEO poznatky ze tří let v Ahrefs
Ahrefs, jako jedna z největších studnic SEO dat na světě, produkuje hodně datových studií. Michal většinu tohoto obsahu buď sám píše nebo alespoň dohlíží na jeho kvalitu. Představí vám tak to nejzajímavější, na co za tři roky působení v Ahrefs narazil, včetně způsobů, jak využít tyto poznatky v praxi.
Michal Pecánek - Michal Pecánek - SEO & Marketing Educator v Ahrefs, freelance SaaS marketingový konzultant. Snaží se produkovat světově nejlepší obsah o marketingu a SEO. Prošel kurzy Marka Ritsona a před Ahrefs si oťukal všemožné kanály jako manažer a později i šéf marketingu v CDN77. Současně poskytuje i marketingové a SEO konzultace pro globální SaaS firmy.
Jak na effectivní crawlování
Zažili jste někdy ten moment, kdy jste potřebovali procrawlovat velký web, ale váš počítač to úplně nezvládal? Já to také zažila. Místo kupování nového notebooku jsme v Effectixu hledali možnosti jak na to. Našli jsme hned několik variant, o které bych se s vámi ráda podělila. Rozebereme spolu strategii crawlování a zda je opravdu nutné procrawlovat celý web najednou. Zmíním nastavování úložiště databáze, RAM paměti a jiných funkcí pro velké weby ve Screaming Frogu. No a nakonec si můžeme popovídat o myšlence interního serveru či o našem effectixím nástroji EffectiCrawl.
Anna Schumacher - V SEO se pohybuji od roku 2019 a nyní působím na pozici SEO specialisty v Effectixu. Ze SEO oblasti mě baví v podstatě všechno - klíčovky, technické audity, linkbuilding i pravidelná péče o klienty. V čem jsem se ale opravdu našla, je automatizace. V SEO jde automatizovat nebo ulehčit opravdu hodně věcí, takže jsem ráda, že s kolegy můžeme na takových projektech pracovat a získat tak více času na samotné klienty.
SERP je mrtvý, ať žije SERP
Být na první pozici na Googlu už není totéž, co dříve. SERP se neustále mění a to, co ve vyhledávání platilo před rokem, dnes může být pasé. Petr Hlaváč, Head of SEO v eVisions, vám ukáže, jak se SERP vyvíjí a jakým způsobem pracovat s danými změnami tak, aby byl zachován co nejlepší vliv na výkon stránek i rozložení pozic v organickém vyhledávání.
Petr Hlaváč - Head of SEO agentury eVisions. Již třetím rokem je Petrovou hlavní náplní práce vedení SEO týmu eVisions. Věnuje se především rozvoji lidí a celkovému nastavení chodu oddělení. Současně s tím se zajímá o nejrůznější témata ze světa SEO a sleduje, jak se jeho prostředí vyvíjí a jak se bude vyvíjet.
Prezentace a odkazy
Fotogalerie
Kontakt
Dotazy rádi zodpovíme na e-mailu academy@taste.cz
Uplynulé SEO Daty: #1
Naše další meetupy: Data Date, Project Date, Social Date, PPC Date